Direktlänk till inlägg 7 november 2008

saw 5

Av anniiie - 7 november 2008 23:56

då har man sett den nyaste saw filmen :)

tyckte den var bra, som alla dom andra. det kommer säkert en sexa också ;)

har fixat nya gardiner i vardagsrummet nu också,

och hållt på med lite smågrejs i sovrummet.

är verkligen tokskönt med två garderober, fast det är knappt så att det räcker till heller ;b haha. kanske ska ta och lägga undan alla sommarkläder, dom behöver man ju inte dom närmsta månaderna.


I brist på annat ;)


DAGENS KLÄDSEL: Svart/vit "klänning", strumpbyxor och kofta
DAGENS SMINK: mascara och rouge
DAGENS FRISYR: toffs
DAGENS LÅT: beast of burden, eller. if i were a boy
DAGENS VILL HA: värme och massvis med pengar
DAGENS PLANER: det är natt nu, så jag har inga :p
DAGENS SAKNAD: jonas och adde
DAGENS SKADA: ingen
DAGENS DUMMASTE: att köpa en stor popcorn på bion, när man inte orka ens halva.

DAGENS UPPOFFRING: kommer inte på nå
DAGENS ROLIGASTE: bion tror jag
DAGENS TRÅKIGASTE: ingenting :)
DAGENS FINASTE: johan
DAGENS FAVORIT: att det är helg!
DAGENS KÖP: lite mat, och småkraffs från ikea
DAGENS GODIS: lite smågodis till bion
DAGENS HUMÖR: alltid grett!
DAGENS AVSLUTANDE: tandborstning?

 
 
Mikaela

Mikaela

8 november 2008 09:44

Okej :) var den bra

http://www.mikuela.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anniiie - 1 april 2009 00:02

  Nu har jag bytt tillbaka till min gamla blogg, anniesvanberg.blogg.se!   Tänkte läsa igenom alla inlägg här, och sen ta bort denna blogg. Har jag kommenterat nåns inlägg, som ni tänkt svara på, så gör det gärna till min nya :)    UPD. Såg att det...

Av anniiie - 31 mars 2009 12:51

Vi kör väl listan igen, men det jag har hunnit hittills ;)   DAGENS KLÄDSEL: Än så länge, Johans mysbyxor och en top. DAGENS SMINK: Mascara. DAGENS FRISYR: Uppsatt, för tillfället. DAGENS LÅT: Har inte lyssnat på musik idag. DAGENS VILL HA: Sommar ...

Av anniiie - 31 mars 2009 00:11

31/3 - 09 DAGENS KLÄDSEL: Ljusrosa top & midjehög jeanskjolDAGENS SMINK: Mascara och rougeDAGENS FRISYR: UtsläpptDAGENS LÅT: Ozzy - Crazy trainDAGENS VILL HA: Sommar & pengar! DAGENS PLANER: Hade inga planer för idagDAGENS SAKNAD: Saknar ingenting ju...

Av anniiie - 28 mars 2009 18:35

  Har nyss tagit en dusch med Johan. Mys :) Ska iväg på affärn och byta kolsyrepatron och köpa en burk Ben&Jerrys. Sen blir det Robinson ;) Låter som en utmärkt kväll för mig! Blir väl släcka ner alla lampor och så sen mellan 20.30-21.30, men tv...

Av anniiie - 27 mars 2009 23:08

Go'kväll! Klockan har gått riktigt fort, som alltid.. Vi har slöat lite framför tvn. Kikade på finalen av Let's dance. Tycker att det var rätt att Magnus vann, sådetså ;) I morgon blir det upp kl 07 och tvätta! Riktigt skönt att kliva upp t...

Ovido - Quiz & Flashcards