Alla inlägg den 14 mars 2008

Av anniiie - 14 mars 2008 14:59

snart bär det av.


johan är i sin lägenhet och plockar lite saker han ska ha med,

och jag har nyss packat för en månad typ.

jag kan verkligen inte packa kläder! det blir alltid hur mkt som helst.


undra just hur det ska gå när jag åker till turkiet :O

MAX

Av anniiie - 14 mars 2008 11:17

godmorgon! äntligen morgon.

var inte ett dugg trött i natt.. men somnade till slut ändå.

snön vräker ner ute, vill fanimej ha vår nu!


ska hänga lite tvätt, väcka johan och äta frukost, tvätta håret möte, sen åker vi till sundsvall. ja, packa ska jag väl också göra då.


middag på max ikväll ;) mumma! delifresh kycklingmål är grejjer det!

hade vi haft en ugn i bilen hade jag köpt en burgare till dig carro på vägen hem :)  


ska väl börja göra någon frukost nu! fast jag HATAR att äta frukost.. :( men annars svälter man ju ihjäl om nån timme. hehe.


trevlig helg!! 

Ovido - Quiz & Flashcards