Alla inlägg den 22 mars 2008

Av anniiie - 22 mars 2008 13:25


tjaa.

ny dag, nya tag. idag är det påsk! :) får se om man har gjort sig förtjänt av ett påskägg sen :b har ju iaf fått en slant av mormor idag :)


var hemma hos carro igår kväll en sväng, sen drog vi till mai och drack ett glas vin och lite tequila. uscha, tequila var ingen hitt tycker jag.

drog hem till carro sen igen, och kolla på waiter. ganska kul film :)

efter kolla vi en snutt på ondskans ansikte eller vad den heter,

och fyfan vad vi störde oss på ungjäveln som var med :P ville bara slå han.

haha!  


när jag kom hem hittade jag jamie liggandes på mitt golv. hon låg på täcket, och hade morgonrock på sig, för hon fattade inte hur man bäddade ut min bäddsoffa, och tydligen ville inte carola hjälpa henne, så jag fixade det till henne. snäll man är ibland :P 


nu ringde carro! ska träffa henne om typ en halvtimme.  

bäst jag trycker på spara inlägget nu, innan det hänger sig igen.

har aldrig haft problem med bloggen men nu hakar det sig bara hela tiden. 



Glad påsk! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards