Alla inlägg den 31 mars 2008

Av anniiie - 31 mars 2008 02:24


haha, blev inte direkt så att jag la mig tidigt ändå.. :b

men nu har ju johan värmt upp sängen i hmm sisådär 3 timmar!

härligt härligt ;) fan vad härligt det är att vara kääär!!!!


godnatt! 

Av anniiie - 31 mars 2008 00:57

mihihiihii :)

var tvungen att printscreena mitt fina smultron från tuldis,

innan jag tog bort lunar.


 

Av anniiie - 31 mars 2008 00:38

OLD PIC!

haha, hittade nyss denna bild på mig!
ovant att se mig själv i brunt LÅNGT hår..

funderar faktiskt på att färga det brunt efter att jag har varit

i turkiet. fååå se.. 


 

Av anniiie - 31 mars 2008 00:36


 NELLIE  4  ÅR!



Här har vi skitungen själv :)

Dock har jag inte kvar någon bild på datorn som hon är själv på.


Grattis lillasyster :D

Av anniiie - 31 mars 2008 00:08

jajust ja :)


idag fyller min söta lillasyster nellie 4 bast :)

ska väl tralla dit i morgon efter middagen. väntar tills johan har

hunnit hem eftersom nellie är så förtjust i han.

presenten har varit klar sen flera veckor sen.

köpte ett silvrigt halsband som det står "N" på :D

Ovido - Quiz & Flashcards