Alla inlägg den 3 februari 2009

Av anniiie - 3 februari 2009 23:02

 

Hallåååå! :)

Har fördrivit kvällen hemma hos Danne & Robin. Lirade Rockband med moberg och hans ;) Haha, så jääkla roligt att spela trummor faktiskt :) Men har väl inte jordensbästa taktkänsla direkt. Grattis till Robin förresten som fyller 25idag ;b

I morgon är jag leeeeeeeedig! Ska bli rätt skönt. 


----

HAHAHA!

Fick sms från moberg förut där hon skrev att hon hade kommit på en rolig idé som vi skulle göra. Så jag ringde upp henne, och hennes braiga idé var att vi skulle åka längdskidor i morgonkväll! hahahahha! Men det är fan riktigt kul att göra det, så länge spåren är bra! Härlig träning. Nu ska jag fortsätta kolla på Den galloperande detektiven. 

Av anniiie - 3 februari 2009 12:19

 

Då har man rast i nån timme då ;b

Hade helst av allt velat fått allting överstökat på en gång, menmen. 

Mycket hoppande hit och dit idag. Först jobb 06-07. Sen 08.30-11.00, och sen 15.00-18.00 tror jag. Nu ska jag fika lite snart.. :) 

Av anniiie - 3 februari 2009 07:37

 

Godmorgon! Då har man redan jobbat en timme.. Har precis käkat frukost,

börjar igen kl. 08.30 Kändes rätt skönt ute faktiskt! Är bara -10 idag ;) Najs.

Åååh, hittade värsta najsiga toppen i syrrans garderob igår som jag lyckades byta åt mig ;) Tror den kommer från Linn eller hennes mamma eller ja, någonting sånt. Carola fick min diesel-tröja, som måste vara ett av hennes favoritplagg med tanke på hur många gånger hon snott/lånat den. Sedär vad man kan fynda utan att det kostar ;) Haha.


Nu ska jag gå och göra någonting åt mig själv. 

Ovido - Quiz & Flashcards