Alla inlägg den 12 februari 2009

Av anniiie - 12 februari 2009 14:12

 

Nu har jag slutat jobba för idag ;) Härligt! Eftersom jag är ledig i morgon, drar jag till Sundsvall direkt efter maten! Najs. 

Orkar inte gå och stänga av micron som piper, så jag poppar musik och försöker "överrösta" den. Haha :) 

Jaaa, idag drog jag en vurp! Kommer inte ihåg när jag vurpade sist. Och "snällare" vurp kan man inte dra! Gick nerför en nerförsbacke, också gled fötterna iväg sakta också satte jag mig ner i slowmotion typ. Det var kul ;b Synd att ingen fick vara med och se den bara. Haha.

Åoooh, fick 100:- av H&M idag. Trevligt :) Guld-bonus. Har visst handlat för 7065 (!!) på ett år. Vet inte hur det gått till, med tanke på att jag aldrig handlar där ;b Fast 1000 har mamma sponsrat med sen vi beställde från internet iaf. Nu ska jag göra varm oboy och sen packa ihop lite :D 

Ovido - Quiz & Flashcards