Alla inlägg den 15 februari 2009

Av anniiie - 15 februari 2009 23:54


Gooodkväll! 

Har vart hos Moberg, ätit lite ost och kex och kollat på Sexdrive med Haaaaans, henke och choke. Fyfan vilken klockren film! :) Roligaste jag sett på länge iaf. Haha, ja det var väl typ allt jag kom på att skriva.. :P

Av anniiie - 15 februari 2009 01:39


Då var den här helgen snart slut :/ Vill inte åka till Bräcke redan..

Idag efter att jag hade tvättat klart, var vi ute och gick i ungefär en timme. Så himla skönt var det ute :) Efter det for vi till Birsta, där Johan bjöd på fika. Åt brownie med nutella-glasyr. Göttans ;) Kikade lite i affärer och så. Sen hem och laga middag medans Johan var och tvättade bilen. Blev laxfile, hasselbakspotatis och sallad. Grymt gott :) Sen fixade jag lite efterätt. :) Kollade på melodifestivalen, och efter det åkte vi och mötte upp Billy och for på Hemmakväll och hyrde tre filmer. Har kollat på en hittills, skitrolig var den. Men vet inte vad den heter ;) Johan kollar nu på den andra filmen, en komedi, men den suuuger tycker jag. Ja, nu har jag inge mer att skriva :b

Ovido - Quiz & Flashcards