Alla inlägg den 9 februari 2009

Av anniiie - 9 februari 2009 23:40

 

Ikväll har jag varit med moberg, erika, choke, och petter! :)

Har varit en riktigt rolig kväll. Erika och jag borde starta ett band, så bra som vi är på att sjunga! :D 

 

Nu ska jag fika varm macka och varmoboy och kolla på film! :) 

Av anniiie - 9 februari 2009 12:45

Godmorgon.

Vaknade vid 10.30 av att grannen borrade inne i sin lägenhet. Men det var en lagom tid att bli väckt ;b

Nu har jag precis diskat vårat diskberg. Skönt att ha det gjort. Annars brukar vi alltid diska varje kväll, men det blev inte så nu.

Håller på att bli förkyld känner jag också. Det suger, menmen..

Ska ta och göra mig i ordning nu, strosar omkring i Johans mysbyxor och Satyricon tröja.

Av anniiie - 9 februari 2009 01:12


Lugn och skön dag idag. Åker inte till Bräcke förräns i morgon..

Var i Birsta förut, och köpte en asfin långärmad top i svart spets. Svår att förklara, på gina tricot. Köpte även den svarta kjolen jag ville ha ( i mitt kollage nedan) :) Hade ju presentkort där.

Blev tacos till middag idag, och sen glass nu ikväll :)

Bara jag som är vaken nu, älskling ska ju upp och jobba i morgon så han sover.. :(


Ovido - Quiz & Flashcards