Alla inlägg den 10 februari 2009

Av anniiie - 10 februari 2009 23:15

 

Gooodkväll.

Skulle skriva en sväng förut, men hann inte för då stod moberg, erika, henrik och daniella utanför mig och väntade. Jobba till klockan 18. Mamma var på mötet, så jag fick fixa sen mat själv, vråååål hungrig. Blev sallad med ost, skinka, pasta, paprika och gurka. Så himla gott ;)

 

Har verkligen skrattat mig igenom kvällen! Minnen gör en så förbaskat glad, och speciellt när andra också kommer ihåg sakerna :D  Usch, blir ju nästan deperimerad när man tänker tillbaka på hur jäkla roligt man ALLTID hade förut :b Menmen. Typiskt, "rasslar" lite ibland när jag pratar i telefon. Får skicka iväg den, inge mer med det ;) Rackarns! 

Av anniiie - 10 februari 2009 15:10

 

ooooom en timme ska jag visst iväg och jobba. 

Hade inge jobb inplanerat idag, men det blev så ändå och det är jag glad för :) 

Är typ fattig nu, så det känns bra att man jobbar så man får ihop lite lön ;) Alla räkningar prickade in på den här månaden då jag fick som sämst lön. Typiskt! Menmen :b  Hoppas på att det blir Sundsvall till helgen.. Och helgen efter det :b Pappa fyller år på fredag också! Blir dit en sväng då, innan jag åker om jag åker förståss. Älskling kan ju inte sitta själv på Alla <3 dag. Överskattad dag, men jag vill ändå vara med min Johan! :) 

Av anniiie - 10 februari 2009 09:56

 

heej! klev upp 08.30, frivilligt!! :)

Det är inte illa för att vara jag. Inte för att jag brukar sova till kl 13 på dagarna ibland, men halv nio var riktigt tidigt. Solen skiner ute idag också! Har inte tittat efter hur många grader det är ute men det är säkert typ -20 bara för det. Tror det eventuellt blir en promenad bort till pappa sen. 

Ovido - Quiz & Flashcards