Alla inlägg den 6 februari 2009

Av anniiie - 6 februari 2009 14:20


scheeena. slutade jobba före kl 13 idag :) härligt.

nu tänkte jag ta mig en snabbdusch, och sen fixa ett kort, och packa ihop det som ska med till stan ikväll! 


och sen hem till carrååå såklart. 

Av anniiie - 6 februari 2009 08:31

 

Godmorgon!

Ska snart iväg och jobba, vet inte riktigt exakt tid men runt 09 var det sagt iaf. Kanske ska ta och göra mig i ordning då.. Eller ja, byta ut mina pyjamasbrallor mot strumpbyxor. Efter jobbet blir det hem och packa det som ska med till Carro, outfit, smink, hårprylar och dricka. Sen blire gooo middag hemma hos henne. Kjälaknul (har noll koll på den stavningen), och rödlöks/fetaost sallad! Damn, vad gott det ska bli. Ska sitta och räkna ner timmarna tills klockan är 16.00 ;) 

Av anniiie - 6 februari 2009 00:23


Då kom man precis hem! Var först hemma hos Moberg i typ tre sekunder, innan vi for till Erika & Petter. Satt och surra, och dom drack kaffe. Kommer aldrig lära mig tycka om den pest-drycken! Men lika glad är jag för det ;) Åkte på macken och handlade lite, och sen upp till Choke och kolla på Barnhemmet. Har hört att den skulle vara såå läskig, men så överdrivet hemsk kan jag inte påstå att den var iaf. 


Hoppas på en trevlig kväll i morgon iaf! :) 

Blir först jobb från morgon till absolut senast 16.00 för då ska jag äta middag hos 20åringen ;) 


klockan är efter 00.00, så GRATTIS CARRO 

Ovido - Quiz & Flashcards