Alla inlägg den 20 februari 2009

Av anniiie - 20 februari 2009 21:25


Usch, vad tiden har gått fort idag. Har precis varit hos Johans moster och uppvaktat henne och fikat lite.. :)

Älskling bjöd på en chailatte förut när vi var i birsta. Guuuud så gott det är :) Måste köpa sånt där extrakt och baristamjölk och fixa hemma någon gång.

Tror det blir film och popcorn sen. Nu ska jag fixa lite med tradera auktioner.

Av anniiie - 20 februari 2009 10:26


Godmorgon. La mig redan 23,20 igår.. :) Joinade Johan.

Idag ska pappa se AC/DC, tror det är idag iaf. Hade gärna följt med :) Men är inte så förtjust i dom, att jag lägger så mycket pengar på en biljett.


Nu blir det lite frukost, och sen en dusch. '


När ska snön ta och försvinna? Åh, så skönt det vore att bo utomlands något år.


--


Ja! Fick min digitalkamera igår. Tajmat, fick ett sms när jag satt på tåget om att min kamera hade kommit. Lite komiskt bara att min mobil har fler megapixlar.. :) Måste ta och läsa igenom Moas sms nu också, har svarat på dom eftersom jag har vaknat, och då är man inte helt hundra vad det står, vad som är sanning och vad man har "drömt".

Ovido - Quiz & Flashcards