Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

♥ listaa

Av anniiie - 11 februari 2009 01:26

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Haha, det är ju min pojkvän jag kysste senast, så klart vi fortfarande pratar.
Vilka vitaminer tog du när du var liten? Drack Sunasol eller vad det hette. Riktigt gott var det iaf =)
Vad åt du senast? Halstablett.
Har du fått någon komplimang idag? Ja, att jag var söt.
Är du polare med grannarna? Nej.
Vilka språk pratar din mamma? Svenska.
Vilka länder har du bott i? Sverige.
Senaste piercingen? Örat. Vill inte ha nån piercing någon annan stanns :S
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Sundsvall - Bräcke i måndags.
Gay? Nej.
Har du däckat/spytt för att du druckit? Jajemen.
Har du något husdjur? Nej, och vill inte ha heller.
Har du täckt någons hus med toapapper? Haha, nej.
Har du varit på stranden? Ja.
Minns du dina/din musiklärares namn? Jajemen.
Hur bra är din syn? Bra. Jag ser ju!
Har du varit på ett party? No shit!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Om dom inte biter mig, såklart ;b
Har du varit utomlands? Japp.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Pappas.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Ja, dom skulle knappast bli stolt över mig iaf.
Var är dina syskon just nu? Förmodlingen i sina sängar.
Vad var den senaste drömmen som du minns? Kommer inte ihåg drömmar så bra.
Vem ringde dig senast? Mami.
Vilken tid gick du upp imorse? 08.30
Vad ska du göra i helgen? Vara med Johan hoppas jag!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Du tycka om mig ändå? :)
När var du riktigt sjuk senast? "Riktigt" sjuk är jag väl aldrig.
När såg du en kändis senast? På min 20-års dag.
Vem var det? Takida och Backyard Babies.
Vad finns i din bakficka? Har strumpbyxor.
Har du färglinser? Nej.
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Låg nog i sängen.
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar vad klockan är.
Vad ska du göra efter det här? Sova.
Vad drack du senast? Ett glas vatten.
Vad gjorde du igår kväll? Var med Moberg, erika, petter, hans, och markus. Hade lite negerbollskrig :)

Kan du gå ner i spagat? NEJ.
Vad ska du göra i kväll? Men nu är kvällen över. Men jag var iaf hemma hos Erika & Petter.

Vad ska du göra i morgon? Work, promenera bort till pappa, sen ingenting mer inplanerat.

Senaste inköp: Saker till salladen jag åt till middag.

Tycker du om att cykla? Japp.
Vem sov du över hos senast? Johan.
Vem sov över hos dig senast? Johan.
Vem pussade du på senast? Johan.
Vem träffade du sist? Hengee Nilsson bich.

Vem skulle du vilja träffa nu? Tuwa!
Sjunger du i duschen? Det händer.
Vem ringde du senast? Johan.
Hur länge sov du inatt? 5h ungefär.

Vad gjorde du för tre timmar sen? Var hemma hos Erika & Petter.
Vad skulle du vilja göra nu? Åka utomlands och schteeka på stranden.

Har du badat i år? Men troligt!
Vad heter du just nu på msn? Annie
Kär i någon just nu? Ohja!
Morgontrött? Oftast :/

När är du född? 9 Augusti 1988

Vad läser du för bok nu? Ska påbörja Lipstick jungle.

Vad har du för parfym idag? JLO - Glow

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anniiie - 1 april 2009 00:02

  Nu har jag bytt tillbaka till min gamla blogg, anniesvanberg.blogg.se!   Tänkte läsa igenom alla inlägg här, och sen ta bort denna blogg. Har jag kommenterat nåns inlägg, som ni tänkt svara på, så gör det gärna till min nya :)    UPD. Såg att det...

Av anniiie - 31 mars 2009 12:51

Vi kör väl listan igen, men det jag har hunnit hittills ;)   DAGENS KLÄDSEL: Än så länge, Johans mysbyxor och en top. DAGENS SMINK: Mascara. DAGENS FRISYR: Uppsatt, för tillfället. DAGENS LÅT: Har inte lyssnat på musik idag. DAGENS VILL HA: Sommar ...

Av anniiie - 31 mars 2009 00:11

31/3 - 09 DAGENS KLÄDSEL: Ljusrosa top & midjehög jeanskjolDAGENS SMINK: Mascara och rougeDAGENS FRISYR: UtsläpptDAGENS LÅT: Ozzy - Crazy trainDAGENS VILL HA: Sommar & pengar! DAGENS PLANER: Hade inga planer för idagDAGENS SAKNAD: Saknar ingenting ju...

Av anniiie - 28 mars 2009 18:35

  Har nyss tagit en dusch med Johan. Mys :) Ska iväg på affärn och byta kolsyrepatron och köpa en burk Ben&Jerrys. Sen blir det Robinson ;) Låter som en utmärkt kväll för mig! Blir väl släcka ner alla lampor och så sen mellan 20.30-21.30, men tv...

Av anniiie - 27 mars 2009 23:08

Go'kväll! Klockan har gått riktigt fort, som alltid.. Vi har slöat lite framför tvn. Kikade på finalen av Let's dance. Tycker att det var rätt att Magnus vann, sådetså ;) I morgon blir det upp kl 07 och tvätta! Riktigt skönt att kliva upp t...

Ovido - Quiz & Flashcards