Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

♥ mango och förlovning

Av anniiie - 18 februari 2009 23:26


snart är det heeeeelg :) 

Idag var det jag som lagade mat åt la familia. Kasslergratäng, det var göttans :) Mamma fixade äppelpaj till efterrätt, inte helt fel det heller. Dock är jag inte speciellt förtjust i varmaäpplen men vafasen. 

 

Var hos Chakka och kollade på någon rysare som Robert hade sagt va skitbra, men vet inte om jag håller med den åsikten :b Asseg början, men sen blev den spännande.. Fast den var ändå inte speciellt bra. Vet inte vad den heter heller. Någonting på "Q" tror jag. 

 

Har precis ätit en mango, fyfan det är så jäklarns gott. Att jag inte köper sånna oftare. Nu ska jag snart fundera på refrängen, upp tidigt och jobba. 


Appropå bacon, funderade nyss lite på om förlovning. Någonting som dock börjar kännas lite små oseriöst på något vis. Varenda en är ju det. Hey, nu behöver inte alla tro att jag tycker att ni är dum för att ni är förlovade. Självklart inte! Jag vill själv förlova mig. Men såsmåningom!! Whats the hurry? Blir ju inge lyckligare av en ring, och det betyder ju inte att man är "mer ihop" för att man har en förlovningsring för det har väl dom flesta råd med att skaffa. Jag tror Johan är mannen i mitt liv, jag hoppas verkligen det alltid kommer vara vi, och det är allt jag behöver. Kärlek :)  Men tycker bara att det är så knepigt, många som inte ens vart tillsammans i ett sketet år som förlovar sig. Känner man varandra ens så himla väl efter bara några månader? Jag är en av få som jag själv vet om som haft ett förhållande som pågått mer än 1 år och inte är förlovad än. 

Men det är klart jag är glad för deras skull som är det :) Tro inget annat. Har själv många goda vänner som är det! 

Japp! Godnatt.

 
 
Ingen bild

cissi

19 februari 2009 00:34

Jag håller verkligen med dig..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anniiie - 1 april 2009 00:02

  Nu har jag bytt tillbaka till min gamla blogg, anniesvanberg.blogg.se!   Tänkte läsa igenom alla inlägg här, och sen ta bort denna blogg. Har jag kommenterat nåns inlägg, som ni tänkt svara på, så gör det gärna till min nya :)    UPD. Såg att det...

Av anniiie - 31 mars 2009 12:51

Vi kör väl listan igen, men det jag har hunnit hittills ;)   DAGENS KLÄDSEL: Än så länge, Johans mysbyxor och en top. DAGENS SMINK: Mascara. DAGENS FRISYR: Uppsatt, för tillfället. DAGENS LÅT: Har inte lyssnat på musik idag. DAGENS VILL HA: Sommar ...

Av anniiie - 31 mars 2009 00:11

31/3 - 09 DAGENS KLÄDSEL: Ljusrosa top & midjehög jeanskjolDAGENS SMINK: Mascara och rougeDAGENS FRISYR: UtsläpptDAGENS LÅT: Ozzy - Crazy trainDAGENS VILL HA: Sommar & pengar! DAGENS PLANER: Hade inga planer för idagDAGENS SAKNAD: Saknar ingenting ju...

Av anniiie - 28 mars 2009 18:35

  Har nyss tagit en dusch med Johan. Mys :) Ska iväg på affärn och byta kolsyrepatron och köpa en burk Ben&Jerrys. Sen blir det Robinson ;) Låter som en utmärkt kväll för mig! Blir väl släcka ner alla lampor och så sen mellan 20.30-21.30, men tv...

Av anniiie - 27 mars 2009 23:08

Go'kväll! Klockan har gått riktigt fort, som alltid.. Vi har slöat lite framför tvn. Kikade på finalen av Let's dance. Tycker att det var rätt att Magnus vann, sådetså ;) I morgon blir det upp kl 07 och tvätta! Riktigt skönt att kliva upp t...

Ovido - Quiz & Flashcards