Alla inlägg den 5 maj 2008

Av anniiie - 5 maj 2008 23:29


ja, den här dagen har verkligen gått fort..

tillbringa det lilla av kvällen hos carro framför tv:n.


ska prata med johan nu.. 

Av anniiie - 5 maj 2008 15:04


puuh, är hemma en sväng nu.

skönt det är ute! synd att man inte har tid att sitta ute

och njuta av solen bara.

men om ungefär 3veckor får jag njuta en heel vecka i turkiet!


ska iväg och jobba nu igen, sen hem och laga mat och sen iväg och jobba.

får se om jag har ork till att städa rummet ikväll,

annars hinner jag nog med det i morgon,

för då ska jag bara jobba på eftermiddagen. 

Av anniiie - 5 maj 2008 10:51


:(

hade planerat redan igår, 

att jag skulle ta en sovmorgon, eftersom jag bara jobbar på

eftermiddagen, och sen städa rummet ordentligt.

börjar bli riktigt dammigt nu, igen.

men så blev det icke.


dom ringde nyss och sa att jag skulle iväg och jobba, nu!.

mjahapp.. ska slänga i mig lite frukost,

så ska jag väl iväg en stund då.


får se om jag hinner städa sen..


nu ska jag kika lite på sundsvallsbostader. 

Av anniiie - 5 maj 2008 00:11


Har haft en riktigt bra helg i sundsvall!

som alltid där.

riktigt kul att få träffa tuwa med!!! :)


ska röja upp lite på rummet nu,

ser alltid lika jävligt ut efter att man har åkt bort.

Ovido - Quiz & Flashcards