Alla inlägg den 7 maj 2008

Av anniiie - 7 maj 2008 17:38


mihiih:)

nu har taxfree katalogen kommit till pappa!
kanske ska kika förbi där en sväng sen.


synd att jag inte hinner fylla 20,

men jag har ju mamma, pappa eller jessica som kan få ta det jag vill ha.

man får ju ändå ta med en del antar jag.


ska inte börja jobba förrän vid 22 tror jag ikväll.

johan kommer vid 21, och då får jag ju lite sällis på jobbet,

plus att jag vill se top model som börjar 21, trots att jag vet vem som

vinner ^^ .  


Av anniiie - 7 maj 2008 10:25


har precis druckit upp min kopp te,

så nu bär det väl iväg.

ska bara lägga på lite marscara så.. finns väl ingenting mer att skriva om just. typ alla mina dagar ser lika dan ut i stort sett :P

jobba typ varje dag fram till 29:e maj (?), och sen  dagen efter åker vi till stockholm för att sen åka vidare till turkiet.

finns inte ord över hur mkt jag längtar :D :D


idag kommer johan också! yey!
förhoppningsvis åker han inte till eksjö i morgon,

utan stannar hos mig istället. man får alltid hoppas.

palla sitta på en buss i 11 timmar med klassen :P  

6 månader på måndag, älsk. 



Haha, men Samantha, appropå bilden.

Du ser ut som en söt gollum? ;) 

Av anniiie - 7 maj 2008 00:00


:) 


så var denna dag, över.. redan.

i morgon ska jag städa en massa. på posten, apoteket,

arbetsförmedlingen och dagis! money!


försökte ringa älskling, men han har nog somnat.

sa för en timme sen att jag skulle snart ringa.

får träffa han i morgon :)


har varit hos mai ikväll en sväng.

slutade jobba 20.00, ringde mamma och bad henne skjussa mig hem,

och sen sprang jag till mai för att kolla på Ugly Betty och DHW.


Ovido - Quiz & Flashcards