Alla inlägg den 14 maj 2008

Av anniiie - 14 maj 2008 23:19


precis kollat klart på sex and the city.

klockrent!

i morgon får jag lite sovmorgon :) skönt det.


ååååååååååhhhhh vad jag är kär!! 

Av anniiie - 14 maj 2008 21:58

har nyss sett det sista avsnittet av topmodel!

fast jag har ju vetat ett tag nu vem som skulle vinna ;b


ska kolla på sex and the city nu, och dricka lite te.



jag vill ha lakritspipor!! 

Av anniiie - 14 maj 2008 15:01


ska laga mat åt mig själv idag, men vet inte vad...


förslag? =) 

Av anniiie - 14 maj 2008 13:35


vilket pissigt väder det är idag.

hoppas min tunika kommer idag! mamma hade fått en avi.

den skulle iofs inte komma förrän om nån vecka,

men ibland går det fortare. jaja, det märks ju sen :P


ikväll blir det städa på dagis, som vanligt. som alla andra kvällar.

Av anniiie - 14 maj 2008 01:51



_(¯`·´¯)(¯`·´¯)_
__`·.(¯`·´¯).·´__
_____`·.·´_____



Straight up from my heart you're my number one
And hey here's the part I'm still having fun
It's like you're the cloud underneath my feat
And you're the reason that I breathe
Because you blow my mind...



goodnight.  

Av anniiie - 14 maj 2008 00:42


funderar på att åka hem till johan i helgen.

det blir nog antagligen så. skönt att komma bort :)

har inte varit hemma hos han på över en månad.


jag vill bowla! vi pratade om att vi skulle göra det någon gång.

och gå ut och käka :)


måste komma ihåg badkläder, ifall vi ska bada på holiday club till helgen!


i morgon blir det ingen sovmorgon iaf.

ska upp vid halv nio någon gång.  

Ovido - Quiz & Flashcards