Alla inlägg den 21 maj 2008

Av anniiie - 21 maj 2008 22:36


hejsan!
kom precis hem. har varit hos choke och spelat lite yatzy med carro och björnsson och druckit lite te :)

nu ska jag göra en tunnbrödmacka, och sen ringa johan!


jag och carro håller på att smida lite planer om fredagen.

vore trevligt att grilla lite, och dricka :) hoppas det går som vi vill!

och hoppas att vädret är bra!!

kollade i tidningen och det var ett moln + en sol. huvudsaken det inte regnar :D  

Av anniiie - 21 maj 2008 16:35


Har precis varit med Carro :)

Cyklade till affärn och köpte tomater och fullkornsmos,

sen hem till mig! :) Blev en kort träff, eftersom jag håller på att ska laga mat nu, och hon ska hem och laga mat :P  lax :D


Efter maten blir det woooork. Tur att jag har tankat in en massa bra musik i min mp4, plus att jag har johan att prata med i telefon i headsetet.

Har aldrig varit en person som har pratat i headset, men det är väldigt bekvämt faktiskt. Dock ser det lite roligt ut när man möter folk ute som pratar :P 

Av anniiie - 21 maj 2008 12:57


efter att jag hade jobbat klart, upptäckte jag att det var soool ute :D

fan vad härligt! dryga en vecka kvar tills TURKIET!

nicenice. nu ska jag läsa SOLO och dricka ramlösas jordgubb/citron eller lime, jag vet inte riktigt. god är den iaf, och den smakar.... sommar :P


vill ju som sagt byta till blogg.se, också sökte jag på en massa "annie", fast med olika stavelser "aannie", "anniiie" osv, men ALLT är ju upptaget :(

"annie", fanns det någon som hade tagit, som inte hade bloggat sen september. fel att ta bort bloggen så att man kan komma åt användarnamnen om dom ändå inte tänker blogga :S


+ att jag fattar verkligen INGENTING av hur man designar.

kanske ska chansa och skriva <"#4873458>48376345!!½=?> så kanske det blir något :P  

Av anniiie - 21 maj 2008 00:49


meeeen. kollade lite på blogg.se,

och testade olika bloggnamn för skojsskull, men allt med "annie", är

ju upptaget :( tänker ju inte heta aannnniiiiiiiieeeeeee, direkt..

jaja.


nu ska jag sova, upp om 8 timmar! =D

Av anniiie - 21 maj 2008 00:42


Har precis kolla igenom lite på Ellos/Josefssons nu, men jag tyckte inte att det fanns så mycket som föll mig i smaken faktiskt. Men det här skulle jag tänka mig . Ungefär 200:- för alla tre plaggen. Fast då skulle hängselklänningen i mitten vara i korall, och cardigan i svart. Den svarta klänningen kostar bara 44:-. nice price! 

Ovido - Quiz & Flashcards