Alla inlägg den 13 maj 2008

Av anniiie - 13 maj 2008 14:08


gud, så skönt det var med en lååång sovmorgon.

ska byta kläder, och sen ska jag kila iväg och jobba!

skönt med bara nån timmes jobb idag faktiskt.

dock blir det sen mat :(

om jag räknar ut rätt blir det mat vid 19-tiden.  

menmen. gott det ska bli med kyckling sen :) ugly betty ikväll också!


förresten, det snöade lite förut.. sjukt.


Av anniiie - 13 maj 2008 03:17


oj, klockan är redan tjugo över tre!

nattuggla som man är..


är fortfarande inte trött :) kan vara uppe ett tag till.

ska inte upp förrän vid halv elva, skrev till Johan och bad han ringa  och väcka mig då. Ska städa klart rummet i morgon också.

Det går nog fort. Vika kläder typ.


Har ändrat utseende på bloggen nu.

Älskar fjärilar!

Därför blev det ju en fjäril som tatuering :) Var förövrigt 1½ år sen jag tatuera mig. Känns som nyss.

Ska göra en till när man får in lite mer kosing. 

Av anniiie - 13 maj 2008 02:13


 


annie hjärta johan.

12/11-07.


kan även vara jonsa ;) jag <3 dig med gumman!


Ovido - Quiz & Flashcards