Alla inlägg den 11 maj 2008

Av anniiie - 11 maj 2008 23:45


bajs, vad segt det är att lägga puzzel ibland.

men jag vill få klar skiten någon gång :)

tror jag orkade få dit runt 7 bitar kanske.


har byggt ihop en låda, köpte på ikea, och lagt i en massa skit jag inte vill ha kvar, men samtidigt inte vill kasta bort.

man har mycket skit. en miljard örhängen/halsband/armband som man inte använder :P


spelade kubb idag också förresten :) var borta hos pappa!

umgicks först lite med nellie. hon badade när jag kom,

så sen tvättade jag håret på henne och sen fikade vi :)

sen spelade jag, johan och felix kubb! varmt ute, dock blåste det som attan.


nä, nu ska jag skriva lite om ett arbete som jag gör till carro :b  

helgen går bra fort,

nu ligger en lång arbetsvecka framför. 

Av anniiie - 11 maj 2008 14:07

godmorgon!
tog en låååång sovmorgon idag. vi låg och drog oss i sängen till 1. :)

käkade frukost för en stund sen,

och nu ska jag snart åka iväg och jobba lite!

sen får vi se vad som händer resten av dagen. kubb kanske?  


i morgon har jag och min älskade johan varit tillsammans i 6 månader :) 

Ovido - Quiz & Flashcards