Alla inlägg den 27 maj 2008

Av anniiie - 27 maj 2008 15:22

NU har jag beställt lite stuffs.


Det blev:


 

Mys dress med trekvartsbyxor, hängselklänning, resväska, 2 påslakan också beställde johan ett par byxor man kan göra till shorts.

Allt gick på 700:- någonting! billigt billigt.

nyttjade inte rean, utan hade något annat då man fick 40% på det mesta.

Klänningen gick på 119:-, väskan 79:-, mys dressen 179:-, och 2 paket med påslakan typ 95:-. Riktigt billigt! =)  

Av anniiie - 27 maj 2008 00:08


då var det kväller igen.

har börjat skrivit upp kläderna som jag ska ha med till turkiet :)

dagarna fram tills dess går nog super fort, eftersom jag jobbar varje dag fram tills dess, och jag början dagen efter jag kommer hem.. do'h.


nu ska jag lägga mig i världens underbaraste säng med världens underbaraste och snyggaste kille!  

Ovido - Quiz & Flashcards