Alla inlägg den 12 maj 2008

Av anniiie - 12 maj 2008 23:53


hejsan!

sitter hemma hos carro. har hjälpt henne med ett arbete om picasso.

blev rätt sent, men som tur var har jag sovmorgon i morgon.

dock har inte hon det :P


vi har kollat på outsiders idag. helt sjukt! människor som är tillsammans, som har någon vid sidan av och alla känner till varandra eller vad man ska säga. jag vill inte att min kille ska ha en tjej vid sidan av :P


har fikat varm macka, druckit te och spelat kort med hon och hennes brorsa nyss!


nu ska jag tralla hem, så hon får sova :)

Av anniiie - 12 maj 2008 13:57


jobbat sen i morse.

var nyss på arbetsförmedligen för att fylla i nå papper jag

fattade nada av :P  men nu är det gjort iaf.


ska inte jobba förrän ikväll nu :)

tror jag ska på affärn nu en sväng,

och sen träffa carro. 



Ovido - Quiz & Flashcards