Alla inlägg den 24 maj 2008

Av anniiie - 24 maj 2008 21:29



Sitter framför tv'n med Carro och Johan nu och kollar på eurovisionsongcontest. Har hittills sett 6 bidrag, och ingen av dom var väl att hänga i granen :P Fast jag brukar ofta tycka att dom flesta bidrag är ganska dålig och seg.

Dippar lite gott också och har poppat popcorn! Man måste ha något gott tilltugg om man ska sitta framför tvn i 3 timmar :)


Trevlig kväll! 

Av anniiie - 24 maj 2008 18:55


Ja, maten var förövrigt kanon igår ;)


Lägger väl in någon bild sen från grillningen, och någon bild på Johans kostym sen :)



Orkar sällan lägga upp bilder här, men då hamnar det desto mer bilder på

trocca.bilddagboken.se! 

Av anniiie - 24 maj 2008 18:49


Har haft en hel dag på stan idag med johan!
handlat kostym till studenten har han gjort, och handlat lite nya skor. själv handlade jag inte så mycket. en liknande sak som jag redan har, fast andra färger :) det är en kjol+t-shirt som sitter ihop. svårt att förklara.


sen har han bjudit mig på Athena! Deras pizzor är grymma!

Jag åt Capprichosa. Smaskigt.


Ikväll blir det bara lugnt framför tv:n. Kolla på eurovisionsongcontest, och äta vindruvor och dippa lite :) Mums!


Ovido - Quiz & Flashcards