Alla inlägg under maj 2008

Av anniiie - 23 maj 2008 16:34


Om en timme ska jag och Johan hämta Carro på station,

också ska vi åka på affärn och handla, sen ska vi grilla hemma hos henne :D

Gott! Flintastek och strips ;)

Efter det blir det dricka massa öl! :D Stackarns älskling får vara nykter

däremot eftersom han ska köra i morgon bitti till stan :b  too bad for him! MOAHAHAH! ;)

Av anniiie - 23 maj 2008 09:25


Ah, har precis snoozat i 45minuter :b

var så skönt att ligga i sängen att jag inte ville kliva upp.


vädret ser ju lovande ut för grillning hittills iaf! :)

hoppas att det håller i sig!

nu ska jag äta frukost, och sen iväg och jobba... 

Av anniiie - 23 maj 2008 00:53


Har precis kommit hem. Som alltid när jag skriver blogg :b

Varit hemma hos Johan och kollat på deltävlig eurovisionsongcontest.

tur att sverige gick vidare iaf.


Jag har fredag idag ja.. Men icke. Ingen sovmorgon i morrn tyvärr. Och inte lördag heller eftersom det blir stan då.


I morgon blir det grilla flintastek hoppas jag på, och dricka Lapin Kulta. Finaste drickan ;) 


Nu ska vi lägga oss och gosa! :)


Av anniiie - 22 maj 2008 16:23


fasen vad trött jag är :S jaja.

om ungefär 1,5 timmar kommer johan!!!!!!!!! :D  äntligen.


nu ska jag ringa mai!  

Av anniiie - 22 maj 2008 11:50


godmorgon! :)

blev först väckt av carro vid halv tio tiden, och sen av johan en timme senare. fattar inte hur jag kunde vakna av att carro ringde eftersom hon bara ringde typ en halvsignal :P  skönt att ha en massa att göra i helgen faktiskt.

i morgon blir det jobba på dagen, och sen festa och grilla eventuellt. det får vi se :) sen på lördag, åka in till stan för att johan ska pröva kavaj, också ska han bjuda mig på Athena om han fått lön. Mys!! :) Älskar deras pizzor, finns fan ingen som gör godare pizzor. och på kvällen blir det eurovision songcontest såklart:P


nu ska jag göra frukost:) drar väl iväg och jobbar om typ 2timmar.  

Av anniiie - 21 maj 2008 22:36


hejsan!
kom precis hem. har varit hos choke och spelat lite yatzy med carro och björnsson och druckit lite te :)

nu ska jag göra en tunnbrödmacka, och sen ringa johan!


jag och carro håller på att smida lite planer om fredagen.

vore trevligt att grilla lite, och dricka :) hoppas det går som vi vill!

och hoppas att vädret är bra!!

kollade i tidningen och det var ett moln + en sol. huvudsaken det inte regnar :D  

Av anniiie - 21 maj 2008 16:35


Har precis varit med Carro :)

Cyklade till affärn och köpte tomater och fullkornsmos,

sen hem till mig! :) Blev en kort träff, eftersom jag håller på att ska laga mat nu, och hon ska hem och laga mat :P  lax :D


Efter maten blir det woooork. Tur att jag har tankat in en massa bra musik i min mp4, plus att jag har johan att prata med i telefon i headsetet.

Har aldrig varit en person som har pratat i headset, men det är väldigt bekvämt faktiskt. Dock ser det lite roligt ut när man möter folk ute som pratar :P 

Av anniiie - 21 maj 2008 12:57


efter att jag hade jobbat klart, upptäckte jag att det var soool ute :D

fan vad härligt! dryga en vecka kvar tills TURKIET!

nicenice. nu ska jag läsa SOLO och dricka ramlösas jordgubb/citron eller lime, jag vet inte riktigt. god är den iaf, och den smakar.... sommar :P


vill ju som sagt byta till blogg.se, också sökte jag på en massa "annie", fast med olika stavelser "aannie", "anniiie" osv, men ALLT är ju upptaget :(

"annie", fanns det någon som hade tagit, som inte hade bloggat sen september. fel att ta bort bloggen så att man kan komma åt användarnamnen om dom ändå inte tänker blogga :S


+ att jag fattar verkligen INGENTING av hur man designar.

kanske ska chansa och skriva <"#4873458>48376345!!½=?> så kanske det blir något :P  

Ovido - Quiz & Flashcards