Alla inlägg under maj 2008

Av anniiie - 15 maj 2008 17:00


usch, vad mätt jag är nu. åt tunnbrödrulle :) gott!

och efter det blev det såklart lakritspipor!

blir mer städning idag, än väntat.

var meningen att jag skulle ta övre avdelningen som tar ungefär 2-3 timmar, men så ringde hon och fråga om jag kunde ta nedre, som tar.. jaa, vad kan den ta.. 5 timmar? får se hur länge den tar.. uuuääääh,  får se det positivt. jag har ju planer för ikväll iaf ;b haha.

men jag tänker inte börja på en gång. man får inte mycket gjort med en överfullproppad mage.  

Av anniiie - 15 maj 2008 13:41


nu ska jag iväg och jobba en sväng!

får se om jag går förbi O.K för att köpa mina älskade

lakritspipor! förstår mig verkligen inte på dom som inte gillar laktrist :P  

Av anniiie - 15 maj 2008 12:26


idag snöar det ännu mera :(

igår när jag gick och la mig var det alldeles vitt på backen..

thank god, att jag åker till turkiet snart, om det ska vara detta pissväder. 


blev en lååång sovmorgon idag iaf. bad johan att han skulle ringa och väcka mig, men jag hade tydligen haft telefonen på ljudlös, så jag vaknade inte förrän vid 11-tiden någon gång.

har precis ätit frukost, så nu är det överstökat iaf :P 

Av anniiie - 15 maj 2008 01:22






 




mm, me want!
har velat haft ett par gladiator-sandaler ett tag nu, men inte

sett några som tilltala mig.

och telefonen har jag också velat haft ett tag. dock är den låst till 3 :(

skorna, armbandet, jeansshorts, svart skinnjacka och en tischa (t-shirt) vore inte fel. alltid roligt med nya saker :) och kläder tröttnar man aldrig på!

hittade ingen snygg skinnjacka, eller shorts på internet.. 

godnatt!  

Av anniiie - 15 maj 2008 00:51


en liten rensning på datorn skulle nog behövas.

har nog ganska mycket skit :b


ska snart gå och lägga mig och läsa.

funderar på att baka i morgon! var länge sen jag bakade hemma,

gör det bara hos carro annars :b


och lakritspipor ska jag köpa också :D yammie! 

Av anniiie - 14 maj 2008 23:19


precis kollat klart på sex and the city.

klockrent!

i morgon får jag lite sovmorgon :) skönt det.


ååååååååååhhhhh vad jag är kär!! 

Av anniiie - 14 maj 2008 21:58

har nyss sett det sista avsnittet av topmodel!

fast jag har ju vetat ett tag nu vem som skulle vinna ;b


ska kolla på sex and the city nu, och dricka lite te.



jag vill ha lakritspipor!! 

Av anniiie - 14 maj 2008 15:01


ska laga mat åt mig själv idag, men vet inte vad...


förslag? =) 

Ovido - Quiz & Flashcards