Alla inlägg under maj 2008

Av anniiie - 17 maj 2008 22:00

Idag har jag, johan och hans lillebror badat på holiday club :)

mattias var så jävla rolig när vi stod i receptionen och skulle betala.

"I min familj brukar jag bli kallad Jäkel fett".

haha :P receptionist-killen sa att det var det roligaste han hört idag :P


det var riktigt skönt att bada iaf! var så kul när ja och johan var i ute bassängen och gosade lite, också skulle vi gå till bassängen uppe, så säger johan "men jag kan inte gå än"

"vadårå?"

"men jag har ju stånd!"

"äh, det syns nog inte så mycket, ställ dig på trappsteget framför mig".

också gjorde han det,

"okej, vi stannar nog en stund till!" :P hahahaha :P


nu ska vi fortsätta kolla på CSI :P

Av anniiie - 16 maj 2008 22:24

hej.

sitter på holiday club nu med johan, har precis druckit en öl :D

nu ska vi hem till han och mysa, och äta jordgubbar! gottgott!!

Av anniiie - 16 maj 2008 13:17


ah. skönt att vara hemma igen.

fick paket från glamour idag. en mascara! vilken tur, eftersom jag "bara" har 5st i min neccesär som är relativt nya. dags att rensa ut någon kanske?


nu ser vårat vardagsrum ut som ett bollhav.

mammas kära arbetskamrater var här och tömte ut nån säck med bollar, eftersom mamma fyller 40 i helgen. kul. :)


2 timmar tills tåget går. ska läsa tidningen nu, sen packa klart. 

Av anniiie - 16 maj 2008 10:09


godmorgon.

sitter och äter frukost nu, macka med stektägg. yammie!

ska iväg och jobba om drygt en halvtimme,

och sen blir det hem och packa. också måste jag gå förbi johan och hämta ölen..


ha re bra! 

Av anniiie - 16 maj 2008 02:16


vad är det för konstiga människor som bloggar på den här sidan!?

skriver inlägg om " idag har jag varit duktig, åt bara en vindruva".

aah, jag blir så arg. också får dom 'peppande'  kommentarer "åh, vad du är duktig. jag vill också vara smal".

vafan, man behöver väl inte väga 35kg för att vara smal :S ???

skrynkla ihop till små russin ni. 


godnatt. 

Av anniiie - 16 maj 2008 01:51


jag vill kunna latin! 

fint språk. dock tråkigt att plugga språk. 


Vita non est vivere sed valere vita est" - Att leva är mer än att bara hålla sig vid liv.

Av anniiie - 16 maj 2008 01:14


haha, just ja. kom att tänka på när jag var hemma hos pappa förut idag och skulle dricka te. den första koppen blev ju förstörd eftersom jag råkade tömma i fil istället för mjök! men förpackningarna är ju rätt lika ju :p


nu ska jag dricka upp min kopp med te och MJÖLK (:P) i,

sen sova! packa gör jag i mööra. 





hoppas hoppas hoppas! 

Av anniiie - 15 maj 2008 23:32


godkväll!
hade jobbat klart vid 21-tiden, så jag gick förbi pappa och var

där en timme. drack te och kikade lite på tv :)

ska väl packa ihop lite saker snart, eller så gör jag det i morgon.

det är ju 2 timmar kvar efter att jag slutat jobba tills tåget går.

segt att det går så kasst med tåg, menmen.

sen kommer johan och hämtar mig i stan :)


funderar på att byta blogg till blogg.se, men jag vet inte riktigt..

har funderat på det ett tag, men jag fattar verkligen ingenting

om hur man designar där. jaja, får se hur det blir! 

Ovido - Quiz & Flashcards