Alla inlägg under maj 2008

Av anniiie - 21 maj 2008 00:49


meeeen. kollade lite på blogg.se,

och testade olika bloggnamn för skojsskull, men allt med "annie", är

ju upptaget :( tänker ju inte heta aannnniiiiiiiieeeeeee, direkt..

jaja.


nu ska jag sova, upp om 8 timmar! =D

Av anniiie - 21 maj 2008 00:42


Har precis kolla igenom lite på Ellos/Josefssons nu, men jag tyckte inte att det fanns så mycket som föll mig i smaken faktiskt. Men det här skulle jag tänka mig . Ungefär 200:- för alla tre plaggen. Fast då skulle hängselklänningen i mitten vara i korall, och cardigan i svart. Den svarta klänningen kostar bara 44:-. nice price! 

Av anniiie - 20 maj 2008 23:03


har precis kollat klart på en söt film på 3:an :)

nu ska jag bege mig hemmåt.

i morgon är det jobb både på dagen och på eftermiddagen/kvällen.


jag & carro vill festa i helgen!!

undrar om det händer något.. 

Av anniiie - 20 maj 2008 21:05


nu sitter jag hos carro ;) 

ska dricka lite champagne nu snart. mitt favvo te ;b

nu ska jag kolla på tv och slappa!


Av anniiie - 20 maj 2008 14:41


Du är det finaste jag vet <3

Av anniiie - 20 maj 2008 13:38


hmm, idag fick jag en till likadan glamour, som jag fick igår :S

lustigt. carro får väl den som vanligt :P hon brukar få tidningar av mig ibland. hehe.


kan det inte komma lite sooool nu!!


funderar att beställa lite från ellos/josefssons, eftersom dom har sån rea,

men på någotvis känns det onödigt eftersom jag åker till turkiet om knappt 2 veckor, och där lär det ju finnas en massa kläder :P får se hur jag gör.


Älskar dig, Johan!


Av anniiie - 20 maj 2008 13:09

där gick mina helgplaner i stöpet..

fick nyss ett samtal om mer jobb. mitt vik skulle egentligen gå ut idag, men så blev det inte.. bra att jag fick mer jobb, men jag ville ju åka till johan på torsdag.. och vi kommer säkert inte ses ett skit i sommar heller.. eftersom han jobbar 15mil bort......... jävla skitsommar. 


nu ska jag äta frukost.. 

Av anniiie - 20 maj 2008 12:16

blää, har inte ätit frukost än.

väntar hellre 45min, tills surpäran har gått från köket. 

hör det till när man är 15 år, att man måste vara sur jämt?


ibland blir jag brydd.'

usch.

Ovido - Quiz & Flashcards