Alla inlägg under maj 2008

Av anniiie - 20 maj 2008 11:43

godmorgon! =P

skönt det var att sova uuuut!

ska snart fixa lite frukost. vill att det ska vara torsdag nu!

för då får jag åka till Johan ;) tror iaf att jag ska åka på torsdag, det beror

på om jag hinner med SJ´s 20.15 tåg. Ingen aning om hur länge jag jobbar,

men tills dess hoppas jag att jag har slutat iaf. Och på lördag

ska vi in till stan för att han ska prova kavaj! Ska bli en rolig syn ;) 

Av anniiie - 19 maj 2008 22:51


sitter hemma hos carro, och har precis ätit

lite mackor och druckit te :) gick hit direkt efter att jag jobba klart.


i morgon kan jag slappa lääääänge! fan vad skönt det ska bli.

sova ut som faseen :) städa rummet klart också. fli upp skit på vinden.


saknar johan! 

Av anniiie - 19 maj 2008 18:01


mm, har nyss ätit mat. kyckling :)

ska väl upp och städa nu snart..

missar ändå ingenting på tv. det enda jag brukar kolla på

är outsiders, men det handlade inte om någonting intressant tycker jag.



Av anniiie - 19 maj 2008 13:58


nyss hemkommen typ.

har bläddrat igenom posten nu :)

åhléns har råkat skicka samma sak till mig 2grr, så nu har jag 2st 50:- kuponger där :) man tackar, man tackar!

ska läsa igenom min glamour som jag fick idag!


Av anniiie - 19 maj 2008 01:32

 



I helgen åt jag jordgubbar för första gången i år!

Lika gott som alltid. 

Av anniiie - 19 maj 2008 00:56

Av anniiie - 18 maj 2008 22:30


Har precis slutat jobba, skönt att vara hemma igen.

Ska äta lite tårta och dricka en stor kopp te strax :)

Brukar inte vara speciellt förtjust i tårta men mammas är goood!

Får se vad som händer i morgon. Ska iofs jobba, men resten av veckan

blir relativt lugn, för då är jag ledig på förmiddagarna.

Av anniiie - 18 maj 2008 15:37


Grattis mamma! :)

har precis ätit en liten bit tårta. gott. kom hem för en timme sen ungefär.

skönt att vara hemma, men ändå tråkigt.

hon fick iaf ett jättefint halsband av mig :)  skulle köpa presentkort

på tatuering, men pekka var alltid upptagen när jag gick förbi där :P


ska snart laga lite mat, har plockat ihop lite på rummet mitt, vikt ihop en massa kläder.


sen efter maten blir det jobb!  

Ovido - Quiz & Flashcards