Alla inlägg den 4 januari 2009

Av anniiie - 4 januari 2009 22:14


Åhhh, vad drygt det är när det är nyheter mitt i en film.

Menmen, sånt är livet.. ;)


Nä, ska väl ta och gosa ner mig i soffan nu igen med varm oboy!

Av anniiie - 4 januari 2009 20:47


Finally, så är jag äntligen i Sundsvall. Blev inte middag förräns klockan var närmare 20.00


Nu ska jag och Johan kolla på The Mothman och äta fruktsallad. Najsigt!

Av anniiie - 4 januari 2009 12:42

 

fifasen vad roligt jag hade igår!


for in mot stan vid 17-tiden, åkte med Tobbe. Käkade pizza på Spader Kung, mums! Mellan klockan 19 och 20 hade jag och Jocke bokat en bana på bowlinghallen. Det var flera år sen jag spelade sist! Men det gick ju rätt hyffsat iaf ;) Fick in nån strike, och vann över Jocke med prick 100p! 

Drack en öl där och surra med Micke och hans tjej, och sen for vi upp till dom för att dricka lite. Lirade lite GH, och snacka och strax före12 tog vi en taxi ner till stan. Bestämde oss för att gå på G3, trots att det var 23 som åldersgräns men det gick ju finemang ändå! Var första gången jag var ut där också. Var riktigt riktigt roligt ;) Blev lite sambooka, tequilarace och sånt!

 

När krogen stängde for vi självklart och åt, MAX blev det. Och sen upp till Micke igen för att Jocke skulle hämta sina öl och sen hem!

Gick och la mig vid 05-tiden :) Och pigg idag är man också, härligt! Trots alkoholkonsumtionen igår. Känns som att det enda jag INTE drack igår var cider. Annars fick man med det mesta. Haha! 

 

Kallt som satan är det visst ute, tror jag håller mig inne innan det bär av till Sundsvall. 

Ovido - Quiz & Flashcards