Alla inlägg den 21 januari 2009

Av anniiie - 21 januari 2009 23:14


Smör, potatis, pepparrötter,

Cider, flingor, cashewnötter,

Bulgur, bondbröd, sallad, sill,

Musli, timjan, dadlar, dill,

Olja, yoghurt, äppeljuice,

Rågmjöl, pasta, äppelmos

Skorpor, ströbröd, soja, mjöl,

Pesto, peppar, eko-öl,

Morot, lättmjölk, välling, te,

Honung, socker, saft, sorbet,

sirap, sylta, sesamfrö,

coscos, kaffe, knäckebröd,


Kommer fortfarande ihåg den ;) De ni!

Ååååååh, typiskt! Blev bjuden på fest av Jossan, med temat lack, läder och nitar! Låter huuuur kul som helst! Men har ju redan lovat bort mig på fredag åt Linda :p Attans! Men det kommer väl fler gånger!

Trodde inte det skulle bli något jobb, men det blev en timme ikväll ändå. Gick fort :) Får se hur det blir med jobb i morgon.

Av anniiie - 21 januari 2009 16:55


Har inte skrivit nått förräns nu för.. det finns ingenting att skriva ;b

Jag har inte direkt gjort någonting alls idag, skönt det ibland! Ska gå på station om typ 20min för att möta upp Carro som kommer med tåget. Får se om hon kanske vill blondera mitt hår :) Isf måste vi på affärn och köpa en blondering, och då ska jag även köpa vindruvor som för en gångsskull är billiga. muuuuuuummmma!  Hämtade paketet gör jag imorgon, orkar inte göra det idag ;b Haha.

Av anniiie - 21 januari 2009 01:01

 

Jahapp, då var det redan natt ;b Undrar vad man ska hitta på i morgon när man är ledig hela dagen. Hämta ut ett paket iaf, för den innehåller grejer till syster som fyller år på lördag. Sitter och chattar med min älskling nu :) Känns lite ovant att han är vaken vid den här tiden.. Mitt fel att han är vaken, för jag ringde och väckte han förut. Höll på att surra med Jone i telefon, när baby ringde. 

Nu ska jag ta mig någonting att fika, börjar bli lite småhungrig. Brukar dock bli så lat på kvällarna, att man inte orkar göra i ordning någonting. Te orkar jag iaf göra :) 

Inga djungelvrål blev det heller, för det fanns inte. Attans! 

Ovido - Quiz & Flashcards