Alla inlägg den 26 januari 2009

Av anniiie - 26 januari 2009 22:25


Dagen har gått rätt fort ändå, för att ha varit rätt tråkig.. :b 

Gjorde väl i stort sett nada fram till kl 15, sen jobbade jag, mötte upp Lina så jag fick mitt kära kontokort, och sen har jag varit med Carro.

Vart ute och gått, och lirat lite UNO med broooschan! Och varit osocial med varandra och spelat patians :b 

Börjar inte jobba förrän kl.15 i morgon. Skönt att man vet vilken tid man börjar iaf för en gångs skull ;) Men hade gärna börjat tidigare, än såå sent.

Nu vill jag ha helg. Just bara för att dom brukar vara liiite roligare än vardagarna. Haha. Men vet dock inte vad som händer. Kanske stugan om man har tur? Kistan fyller ju 20 snart :D

Av anniiie - 26 januari 2009 14:36


jahapp, då ska man slänga sig iväg och jobba då.

jag bara ääääälskar att man har fasta tider på sitt jobb. not.. .

Av anniiie - 26 januari 2009 00:28


Då var det kväller igen.. 

Idag har jag varit med Carro en sväng, och sen jobbat. Det var min dag ;b 

Har absolut ingen aning om vad som händer i morgon.

Och vad händer i helgen!? Vill inte vara i Bräcke, men älskling åker ju hem till Undersåker så.. Haha, vet att det är en vecka kvar. men ändå ;)


Fint med lööning snart! Det lär nog inte dröja alltför länge innan man får ny telefon :) Hääärligt! 

Ovido - Quiz & Flashcards