Alla inlägg den 6 januari 2009

Av anniiie - 6 januari 2009 23:14


Då har vi precis sett klart den andra filmen som vi hyrde igår. Den var.. ja.. förvirrande och konstigt. Dom kan ju inte göra vettiga rysare idag ju :S :b I morgon åker jag hem. Blä. Fast det är skönt att komma hem ibland också.. Iaf en liten stund ;b Får se om första stoppet i Bräcke blir hemma hos Bea för en kopp te och lämna hennes "beställning" :)


Nu ska jag lägga mig och mysa en sväng.. <3 



p r e c i o u s !


Av anniiie - 6 januari 2009 17:46

Huvva, vad den här dagen har gått fort, fast det känns ändå som att klockan är typ 22 någonting. Beror nog på mörkret. Var ute i Birsta förut idag, kikade i affärer och så. Jag köpte bara nå bilder och ramar som Bea ville ha ;) Ska snart ta och göra lite pannkaka! Gottgott! Är inte så hungrig än, för vi fikade en räkmacka förut på IKEA, muuuuums för räkor!! Men Johan är hungrig så.. Och jag lär väl bli det så småningom :)


fin himmel ute..

Av anniiie - 6 januari 2009 01:47


Nu har vi precis sett klart ena filmen, the devils chair eller vad den nu hette :) Började dåligt, sen blev den bra, och sen fattade man ingenting av slutet. Jaja ;) Nu ska vi ta och lägga oss iaf. Så skönt att ha någon att sova med, hatar att sova själv.. I morgon blir det en tripp till Birsta igen :) Johan skulle kolla i nå affärer, och jag är alltid på att kolla i affärer, hehe. Har ju lite presentkort kvar på lagerhaus, ikea och ginatricot ;) finemang! Blir väl kliva upp vid 10-tiden, palla sova till 12.. Man blir bara långtrött också känns det som att man har missat hela dagen typ.


Sjukt snygga skor!!! Gaaah. Men 11cm klack... Hm...

Från Nelly.com

Ovido - Quiz & Flashcards