Alla inlägg den 18 januari 2009

Av anniiie - 18 januari 2009 12:43


Åh, om en timme åker jag till Bräcke typ. Vill inte!!! :S

Ska gå och plocka med det som ska hem, och sminka mig nu..

Blir ju iaf jobb idag, skönt så jag kan spara ihop till min kära telefon någon gång. Och om inte alltför länge ska fan Sex and the city boxen bli min! :) Fattar inte varför jag inte köpt den än. En femhundring hit eller dit.


todelooo

Av anniiie - 18 januari 2009 01:39


gosh, nu har jag spelat tekken 5 i typ.. länge. Efter 52 "level" pallade jag inte mer. Blir ju helt tokig när jag spelar, hoppar omkring i soffan när det går dåligt och svär. Jag orkar inte skriva, så jag laddar upp lite bilder ist. En bild säger ju mer än 1000 ord ;)


 Städade hela lägenheten idag..



Åt pizza till middag, och efter maten bakade jag daim-muffins som blev asgoda!


Nu ska jag sova :) Tidigt för att vara mig, men vi tänkte kliva upp rätt tidigt imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards