Alla inlägg den 28 januari 2009

Av anniiie - 28 januari 2009 14:44

 

Oj, vad klockan har gått fort. Har precis slutat jobba, för ett tag iaf, 

ska snart kila bort till pappsen en sväng, sen äta, och sen jobba. Får se hur länge det blir, händer ju ändå ingenting på kvällarna så kan ju lika gärna tjäna lite pengar ist ;) Den 9:e får jag min telefon iaf :) Om jag fattar rätt. Läste inte så noga. Fick även ett par snygga leggings från Nelly. Hade presentkort där :) Nice. 

Meeeen, ska äta nån dextro nu och sen dra iväg. Im looooow. 

Av anniiie - 28 januari 2009 01:37

 

Nattinatti! Borde ha lagt mig för ett tag sen, men är ju så pigg! 

En kopp te skulle varit fint nu, men har redan borstat tänderna.

I morgon blir det jobb, vet dock inte hur länge. Sen hem och äta,

och sen funderar jag på att springa en halvmil-mil i morgon. En halvmil är rätt lagomt :) En mil är absolut inga problem att promenera i rask takt, men man håller ju på att dö när jag springer non-stop.

 

Hoppas det blir trevligt på fredag! Rocka på! Måste handla lite tills dess. Blir nog en låda lapin ;) Blivit mycket vin på sistone, måste variera sig. Och förhoppningsvis blir det lite över, så behöver man inte handla till nästa gång. Men man ska aldrig säga aldrig ;) Ironi.. ^^ Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards