Alla inlägg den 12 januari 2009

Av anniiie - 12 januari 2009 19:24

 

Nuu ska jag dra iväg och jobba. Ut och halka omkring, får hoppas på att jag klarar mig helskinnad ;) 

 

Bea tyckte hon var så fyndig ;) Klart att TB har larm på sig, tänk om någon plockar av honom ölen om han skulle somnat ;b Näääe,

men turist byrååån.= TB! :P

Av anniiie - 12 januari 2009 14:56


Jag är göralaus. Fick nyss en bild som Isse hade gjort, som gjorde dagen lite roligare :) Har precis gjort mig i ordning helt iaf. Väntar på Elizabeth som ska komma, för hon ska visa hur man avlarmar T.B, så jag kan städa där själv sen. Har inte tid just nu snart, eftersom jag måste på affärn och handla och sen laga mat. Fast Jamie ville tydligen ha pannkakorna sen igår, så hon får väl micra dom. Får se vad Carola vill ha..


Idag har jag och baby varit tsm i 1år och 2mån. Vad tiden går!

Av anniiie - 12 januari 2009 03:50


ååh, vad jag längtar tillbaka.

om man bara kunde spola tillbaka några år. allt tull man gjorde med typ isse osv :) allt folk som bodde här då. varför har man så brått att bli vuxen när man är mindre? det är inte så att jag inte vill vara vuxen, men man hade det rätt bekymmerslöst förut när man exempelvis gick i högstadiet, men då tog man inte direkt vara på tiden utan då ville man bara bli klar med skiten. tiden går så fruktansvärt fort också. jag tyckte inte det var längesen man inte fick köpa sina egna cigg, och nu i år så fyller man helt plötsligt 21 år! sjukt.

man kanske ska försöka ta vara på dagarna bättre framöver . man lever ju bara en gång! :) 


minnen är det finaste man har. true true.

Av anniiie - 12 januari 2009 02:54

 

Vad heter du? Leffe. Vad lagar du för någonting? Spindelknut. Vart kommer bilen ifrån? Polen. Min pappa säger att man ska köra volvo varför gör inte du det? Därför att jag inte gör det! Har du en mamma? Blir man inte skitig då? Jo, det blir man. Är du en raggare? Nej, det är jag inte. Har du hår på snoppen? Skit i det du! Får man ta sig ett åk? Nej, det får man inte. Snälla! Nej, säger jag! Nu tycker jag att du är lite vrång! Wow lakrisbåtar får man ta? NEJ, FÖR I HELVETE! Tack!

Av anniiie - 12 januari 2009 00:13

Vad heter ni? Annie & Johan
Hur träffades ni? Hemma hos gemensamma kompisar.
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år och 2 månader idag.
Är ni förlovade? Nej, ingen brådis med sånt!
Bor ni ihop? Ibland.
Har ni barn? Nej, men det kommer väl nån gång.
Har båda körkort? Han har, inte jag.
Kommer du ihåg er första kyss? Ohja!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag sa det först.
Vem är äldst? Jag är några månader äldre.
Vem fyller först på året? Johan.
Vem är längst? Johan.
Vem sjunger bäst? Jag såklart ;) haha, jag vet inte ..
Håller ni i handen på stan? Ja.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja, inte speciellt egentligen.
Vad har ni gemensamt? Vi har en del saker.
Blev du kär vid första ögonkastet? Det kan man säga!
Har ni någon speciell låt? Ja, det har vi.
Har ni stora framtidsplaner? Njaa, men visst har vi framtidsplaner!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Har ni varit utomlands tillsammans? Not yet.
Vilket är ert bästa minne? Finns sjukt många minnen.
Vem lagar bäst mat? Jag!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser framför tvn typ.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Japp.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Mjaha, det är väl ungefär 16 (?) mil till Undersåker.
Blir du lätt svartsjuk? Beror på. Ibland.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Båda, men oftast ringer.
Brukar nån av er prata i sömnen? Det tror jag icke.

Ovido - Quiz & Flashcards