Alla inlägg den 9 januari 2009

Av anniiie - 9 januari 2009 18:09

 

 

guuud så skönt det var med spa! ansiktsbehandlingen var kanon. Hon tyckte att jag hade fin hy, och det är ju bra ;) Efter det käkade vi en sallad och sen bada vi lite till. Riktigt härligt att bada i poolen på taket ute. 

 

Kom hem halv sex, så jag skutta in på bolaget för att köpa vin,

och nu har jag precis plockat ihop det som ska med till stugan. Linus kommer snart och hämtar mig. Får hoppas på en rolig kväll! Kommer dööö av hunger iaf, blir sen mat.. Men det blir ju tacos iaf ;) 


Av anniiie - 9 januari 2009 08:24


 

Hallååå. Nu ska jag snart åka till stan. Ett snabbt besök på sjukhuset, och sen blir det SPA och lunch. Ska bli så sköööönt!

Har dock ingen aning om när jag kommer hem, och klockan 18 ska jag åka till Minnas stuga, och man vill ju gärna hinna handla lite innan ;) 

 

Igår tillbringandes kvällen hos Carro. Vi såg att det var plusgrader så vi packa på oss klääan för att gå ut och leka i snön ;) Var tänkt att det skulle bli en snögubbe, men snön var inte tillräckligt bra, så det fick bli en snölyckta. Lägger in en bild på skapelsen senare!

Ovido - Quiz & Flashcards