Alla inlägg den 5 januari 2009

Av anniiie - 5 januari 2009 22:47

Nyss kommit hem.. Hittade det jag ville ha från IKEA, förutom frukostskålar. Dom var så tråkiga dom som fanns. Också slank det med några galgar. Som vanligt när jag är där :b Dom går ju åt så fort..

Vi har nyss varit och hyrt två rysare nu! :)



Får hoppas på att dom är bra. Rysare och komedi är lätt den bästa genren!

ღ 

Av anniiie - 5 januari 2009 18:02

Åååh, vad jag är hungrig! Tar ju en evighet för kycklingen att bli klar i ugnen typ.. Efter maten ska vi fara till Birsta iaf. Ska kika en sväng på H&M, och sen på IKEA för att köpa en taklampa till sovrummet, glödlampa, och typ frukostskålar. Man hittar då alltid någonting där iaf, och jag har ju presentkort kvar :)

Av anniiie - 5 januari 2009 15:33

En pojke ~10 ska precis få sitt hår klippt.
Frisörskan: Hur vill du ha det?
Pojken funderar en lång stund.
Pojken: Ja, inte som Roger Pontare i alla fall!


En kille och två tjejer ~17 pratar om killens nya hund.
Killen: Jag ska lära den allt jag kan!
Tjej 1: Haha, det blir ju inte mycket inte!
Tjej 2 nickar instämmande.
Killen: Joo fan, jag ska lära den matte! Tänk va coolt om jag ba "vad är 10+5?" och så skäller den fem gånger!
Alla blir tysta.

Några killar ~8 som tillhör en skolklass sitter och pillar med sina telefoner.
Kille 1: Karl XII, hur orkar du ha honom som bakgrund?
Kille 2: Ja, hur orkar du?
Kille 3: Det är inte Karl XII, det är ju Hitler. Ser ni inte det?
Kille 1 och 2: Jaahaa…


Haha, fyfan vad jag älskar tjuvlyssnat. :)

Av anniiie - 5 januari 2009 12:23

Gooodmorgon.

Har inte hunnit gjort så mycket än så länge, bara tagit mig en dusch. Ska städa hela lägenheten, och sen försöka orka leta efter det där förbaskade kvittot, som jag inte ens vet om det finns kvar eller inte. Nu blir det iaf frukost!


Av anniiie - 5 januari 2009 03:23

åhshit vad klockan har gått fort!

Blev inte så mycket letande ;) Satt och drygade mig med Jocke på msn, och sen rensade jag igenom en kartong samt byrån i hallen, och bläddrade igenom alla recept för att få inspiration till morgondagens middag.

Finns så mycket som låter gott, men då ska man ha typ 100 indregienser till allt också. Blir iaf kycklingfile i möra, göttans.


NU ska jag banne mig sova ;)

Av anniiie - 5 januari 2009 01:20


Nu ska jag ta och vända upp och ner på lägenheten och leta efter mitt kvitto på min kodak. Annars är det bara att köpa ny ;b Vill ha en systemkamera, men dom är ju så klumpiga!


natti '


waannaaaaabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Av anniiie - 5 januari 2009 00:38

HAHA,


Två tjejer ~20 står vid mejeridisken och inhandlar varor till vad som verkar bli en tacokväll.
Tjej 1: Alltså kolla på det här!
Hon plockar en 2dl crème fraîche från hyllan och pekar på etiketten.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Kolla, 30% fett! Det är ju jättemycket!
Tjej 2: Ja fy, men vi måste ju ha crème fraîche. Vad ska vi göra?
Båda står tysta en stund och ser förkrossade ut när den ena tjejen ser något på hyllan och skiner upp som en sol.
Tjej 1: Kolla! Den burken är på 5dl!
Tjej 2: Ja vadåra?
Tjej 1: Men fattar du inte? Om vi köper 5dl-burken istället för 2dl-burken så är det ju 30% fett utspätt på en större yta.
Tjej 2: Men åh det är ju klart. Fan va bra vi är!
Och så traskar de vidare i butiken.


Av anniiie - 5 januari 2009 00:26


Nu har min baby precis gått och lagt sig. Själv hade jag ingen lust att sova än, jag är pigg.. Åhhhhh, jag är så himla kär! :)


Kikar lite Jotex nu. Tidsfördriv. Är så himla roligt att köpa saker till hemmet, nästan roligare än kläder, väskor och skor. nästan :)

Ska äta lite mer fruktsallad nu, och sen får jag se vad jag får för mig att hitta på!

Ovido - Quiz & Flashcards