Alla inlägg den 16 januari 2009

Av anniiie - 16 januari 2009 21:55


Åh, vad jag vill åka härifrån nu! Om man ändå visste hur mycket man kommer få i lön i slutet av månaden, men det är lite svårt att förutspå när man är timanställd. Jaja..

Lär nog inte dröja alltför länge innan man drar härifrån en sväng! :) Man skulle fasen börjat spara ihop till en utlandsresa till hösten eller något. Gud så skööööönt :) Då har man verkligen tid på att spara också ;b Haha. Och sista minuten är ju typ gratis. Till gotland vill jag också, för jag saknar Adde så himla mycket.. Fast åker hellre dit när det är sommar. Är så himla fint där då.


Att man kan bli så glad av lite musik. Lyssnade på radion förut, också kom pour som sugar on me, brukade lyssna på den i bilen till stan när jag och Jocke skulle på någon hokey match eller bara hälsa på hans mormor och morfar :) Skööööön låt! Lite musik gör muchoo!

Nu blir det ost, kex, stor kopp te, film och gos med Johan.

LIVET LEKER ;)

Av anniiie - 16 januari 2009 21:12


Fredag, helg, skönt!

Har inte gjort så mycket idag faktiskt.. Tiden har gått ruskigt fort. Surrat i telefon med Bea har jag gjort, medans hon var på jobbet och "arbetade arslet" av sig ;) Haha.

Jag och Johan sitter framför tvn nu och kollar på Let´s dance.

Finns inget bättre på tvn just så.. :) Det blir nog lugna puckar resten av helgen också. Ska nog slå en pling till Tuwa i morgon och se vad hon har för sig. Förhoppningsvis har hon tid och ses, också kanske man får ta en kik i hennes nya lägenhet!


Nu ska jag sätta mig vid tvn igen.

Av anniiie - 16 januari 2009 02:38

come to mama!

klänningen alltså ;) henne överlever jag nog utan.

så jäkla snygg klänning. men 600kr. näe, inte just nu va.

från nelly. offcourse!


Nu ska jag gosa ner mig hos världens finaste kille, M I N ! :) <3

Av anniiie - 16 januari 2009 00:10



Roses are red violets are blue. But a face like yours belongs to the zoo. Don't feel bad, don't feel blue. Frankenstein was ugly too!



HIHIH :)

Ovido - Quiz & Flashcards