Alla inlägg den 8 januari 2009

Av anniiie - 8 januari 2009 16:42

Dags att göra mat kanske, börjar bli hungrig. Har inte gjort ett skit idag typ. Men det är skönt med sånna dagar ibland ;) Snart börjar ju arbetet så.

Kolsvart är det ute, minns inte att det brukar bli svart så himla tidigt.. Menmen. Nu vill jag ha sommar! :) 

Hm, får se vad som händer ikväll då. Går ju ingenting på tv'n som jag följer längre. Brukade kolla på Ugly Betty och Gossip Girl..

Baaaaara å ringa om nån vill hitta på nå!

Av anniiie - 8 januari 2009 13:07

HAHA, kanske det roligaste jag läst på länge!! :)

ICA-butik, norra Stockholm

En kille ~23 sitter i kassan. Ett par i samma ålder lägger upp sina varor - kondomer, chips och dipp - på bandet. Killen i kassan ser ut att anstränga sig för att verka oberörd över kondomerna.
Kassakillen: Så ni ska hem och dippa ikväll?
Paret ser besvärat ut.
Kassakillen: Ööh, oj! Förlåt, jag menade…
Paret betalar och försvinner snabbt därifrån.

Av anniiie - 8 januari 2009 12:04

Torsdag.. snart helg :) fick nyss en förfrågan av minna vad jag skulle göra i helgen, och jag har inga planer så jag ska vara i stugan med henne, linus, hans tjej, simon, hans tjej, och kistan :) det kan bli kul!

Igår när jag kom till Bräcke, gick jag till Bea det första jag gjorde. Vi spikade upp tavlor, limma och tejpa lampa, satt upp dom, drack te och färgade håret! :) Såg riktigt creepy ut i hennes hårbotten, eftersom det skulle färgas i röd/brunt. Ja, det såg ungefär ut som att hon slagit huvve ett antal gånger och blött som en gris. :b Håret blev iaf jättebra, och det var väl tur det! 

 

Det var visst imorgon jag ska på spa. Fan vad skönt, eftersom jag ändå ska in till stan i morgon på sjukhuset. Känns så meningslöst att åka in två gånger. Det ska bli riktigt skönt iaf ;) Nu ska jag äta frukost!

Ovido - Quiz & Flashcards