Alla inlägg den 14 januari 2009

Av anniiie - 14 januari 2009 17:56

 

Uttråkad. Väntar på att Bea ska bli klar så ska jag träffa henne iaf :) 

Och i helgen kan jag inte åka ner till Sundsvall heller, för jag ska jobba på lördag, och inte ännu nästa helg heller för då är det utgång med Linda och gänget på fredagen och Carola fyller år på lördagen. Och helgen efter det vet jag inte om vi ska till stugan för att Kistan fyller 20. :) Kommer aldrig få åka till min kära fina lägenhet :'( Haha. Blir Johan som får komma upp hit ist, men det är så tråkigt att vara här flera flera helger i sträck. 


Näääe, nu tycker jag att Beatrix von Inga ska bli klar någon gång, så hon kan roa mig och göra mitt mörker lite ljusare!! :) 

Av anniiie - 14 januari 2009 00:28

Åhhh, har aldrig kärat ner mig i ett par skor så mycket som nu ;b

Hittade dom för 200spänn på en sida, men då är det frakt på 300:-, eftersom dom skickar från USA eller något sånt. Hmm, då blir det inte fullt lika billigt... 

Ovido - Quiz & Flashcards