Alla inlägg den 24 januari 2009

Av anniiie - 24 januari 2009 18:01

Åh, det känns som att jag inte vet vart jag ska börja.

Lina plockade iaf upp mig vid 13-14 tiden i Bräcke. Sen bar det iväg till krokom ;) När vi var framme handlade vi lite mat, samt dricka. Blev en box Guntrum för min del, och den gick åt vill jag lova.

Käkade lite, sen for vi och bowlade :) Fick in några strikes ;) Dock vann Linda med några poäng, men roligt var det! For tillbaka till lägenheten och pimplade lite vin, och gjorde oss i ordning. Ida, och en massa annat folk kom förbi en sväng innan vi alla skulle dra iväg på krogen. Det blev såklart G3. Sjukt med kö till Huset, och en tjej som vi stod med i kön till G3 sa att det bara var en massa lammkött där! :) Haha, så jävla skön brud! Väl inne på krogen träffade jag Jocke :) Och efter en stund även Jone. Hade riktigt roligt inne på krogen, men gud vad tiden gick fort. Men så var vi ute rätt sent också ;b 

Jag och Lina for på efterfest hem till Andrej, där jone, adrian, johan, hans kusin per, och nån tjej var. Hamnade inte i säng förrän 06! Fast jag hamnade inte i en säng över huvud taget. Delade först soffa med jåsen, men det vart så trångt, att jag tog några kuddar och la mig på golvet. Låg fanimej skönare där ;) Det blev inte mycket sömn i natt. Sammanlagt en timme max! 

 

Haha, före krogen lirade jag, linda, magnus, hans pappa, evve, och hennes mamma "med andra ord", medans lina gjorde sig i ordning. Fyfan vad vi garvade! Jag fick ordet "bål", och skulle förklara det. Så jag sa väl någonting i stil med "en skål, full med dricka och sprit med fruktbitar i" .. "man använder oftast typ en soppslev när man ska ta för sig". Men Linda som var i mitt lag fattade ju ingenting. Hon gissade på grogg hon ;b Då tänkte jag.. men vafan "häxor bränns på sån!".. jaha "soppa?!" . Jävla stjärna! :D 

Men det var lätt värt att vi inte fick någon poäng för fyfan vad roligt det var. Vann gjorde vi också! Sniff sniff, det luktar seeeeeeeeegeeeeeer!

 

Har även fått höra ett annat ord för vegitarian! Lina är ju det, och magnus sa "är inte du en sån där köttallergiker" :) Haha... Ojojoj :D

 

Det vart iaf en riktigt riktigt lyckad kväll! Dock ligger mitt kontokort kvar i krokom, mindre bra, men jag hoppas Lina kommer ihåg det i morgon när hon ska åka ner till Sundsvall. Annars får Linda skicka det med ett brev ;) 


Det blev ett låååångt inlägg! Men inget tvång att läsa ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards