Alla inlägg den 13 januari 2009

Av anniiie - 13 januari 2009 23:39


Guuud vad jag har tråkigt nuu. 

Har varit full rulle idag iaf. Efter att jag slutat jobba 19.30, 

drog jag hem och slängde i mig mat, gick till Bea och drack te och sen gick vi ut och gick en rejäl promenad. Var upp till Palle och hämtade mitt Guitar Hero 3 som har varit där i flera månader. Hon sov iaf, men Lotta var vaken :) Sen klockan 22 blev det jobb igen, och nuu sitter jag hemma. Och har tråkigt.  Och jag behöver verkligen inte lägga mig tidigt ikväll, för jag har sovmorgon i morrn. Funderar på att poppa lite popcorn och kolla på film.


meen kom på nått eget vaa! 


Av anniiie - 13 januari 2009 14:12

 

Mycket ditt och dattande idag.

Klev upp 06 idag, jobbade nån timme, sen fick jag veta att jag ska jobba kl 15 till jag vet inte när, och sen ska jag jobba vid 22-tiden. Hade varit lättsammare om det hade gått att trycka ihop allting på en gång, så man får vara "ledig". Men det känns skönt med jobb iaf, eftersom jag var ledig första veckan i januari. Man vill ju ha lite pening ;) 

Av anniiie - 13 januari 2009 09:39

 

Sådär, då har man jobbat nån timme iaf, blir lite till ikväll.

vad ska man hitta på nu då! funderar på att bränna en skiva, men jag kommer ju fasen inte på några låtar. :S

Ska väl städa och hänga tvätten så blir mamiiii glad också. 

Var riktigt riktigt skönt ute, skulle lätt kunna gå ut och gå i flera timmar, men det är så förbannat halt :/


Gårdagen var riktigt lugn. Var hemma från kl .21. Riktigt ovanligt för att vara mig! Jag är alltid ute och ränner till iaf kl 23.

Ovido - Quiz & Flashcards