Alla inlägg den 27 januari 2009

Av anniiie - 27 januari 2009 23:49


Kvällen har tillbringats hemma hos Jimmy. Kollade på film. En lugn och skön kväll har det varit. Imorgon blir det jobb från klockan 09. 


Saknar min Johan!

Av anniiie - 27 januari 2009 13:02


Jag har hypernervokustiska diafragmakontravibrationer ;b 

Av anniiie - 27 januari 2009 11:49

 

Godmorgon!

Nu har jag precis ätit rostade mackor och varm oboy, tre timmar kvar tills jag börjar jobba. Minna ringde strax efter att jag hade klivit upp, och sa att det blir stugan :) Det är grett, att man har liite planer för helgen. Men jag hoppas jag får träffa Johan innan vi åker iväg, om inte annat så får jag ju vara med han en stund på söndag :) 

Ska gå och dra på mig ett par strumpbyxor, och sen hämta posten och se om det har kommit någonting kul :b 

Av anniiie - 27 januari 2009 00:12

 

Sådär, nu har lönen kommit in! Så nu har jag precis betalat mina räkningar.

2600:- fattigare. Men så är hyran+el, jotex och försäkringen betald så.. 

Får hoppas på att det blir mycket mer jobb den här månaden, så man får en fin lön :) Den här lönen var väl inte mycket att hurra över. Tur att jag fick dagislönen, annars hade jag varit pank! Åh, vad jag längtar efter Sundsvall nu!! Tre jäkla veckor kvar. Det är en evighet. En hel hyra som jag betalar sammanlagt för att häcka hemma i Bräcke. Blää! Åker ju ner lägligt till Alla-hjärtans-dag iaf :) Fast rätt överskattad dag ändå ;) Ge presenter eller visa uppskattning kan man göra vilken dag som helst. Men jag tror ändå att det blir Jops då. Godaste pizzorna ever!

Nu ska jag dricka varm oboy, min kvälls-last tror jag :b Men den är ju sockerfri iaf ; ) Känner inte ens någon smakskillnad. 

Ovido - Quiz & Flashcards